Ušetřete při práci s formuláři až 50 % času.
Chci vědět vícTento formulář slouží zaměstnavatelům k žádosti o zasílání nebo zrušení zasílání informací o dočasných pracovních neschopnostech jejich zaměstnanců. Podání této žádosti vychází z § 116 a § 116a zákona č. 187/2006 Sb., o nemocenském pojištění, ve znění pozdějších předpisů. Zaměstnavatelé mohou zvolit způsob zasílání informací prostřednictvím datové schránky nebo e-mailu (s tím, že konkrétní údaje jsou dostupné pouze na ePortálu ČSSZ).
Formulář podávají zaměstnavatelé, kteří chtějí získávat informace o pracovní neschopnosti svých zaměstnanců nebo naopak již nechtějí tyto informace dostávat.
Místně příslušné Okresní správě sociálního zabezpečení (OSSZ), Pražské správě sociálního zabezpečení (PSSZ) nebo Městské správě sociálního zabezpečení Brno (MSSZ Brno).
Formulář umožnuje elektronické podání
Formulář vydává Česká správa sociálního zabezpečení (ČSSZ) Vzor formuláře v PDF