Ušetřete při práci s formuláři až 50 % času.
Chci vědět vícFormulář „Přehled o vyplacených měsíčních daňových bonusech“ slouží pro zaměstnavatele (plátce daně) k vykázání celkové částky měsíčních daňových bonusů vyplacených oprávněným zaměstnancům. Dále umožňuje podání žádosti o poukázání chybějící částky, kterou zaměstnavatel uhradil z vlastních prostředků. Tento formulář je upraven § 35d odst. 5 zákona o daních z příjmů a vztahuje se na plátce daně, kteří mají povinnost vyplatit zaměstnancům daňové bonusy.
Formulář podávají zaměstnavatelé, kteří vyplácí měsíční daňový bonus a požadují vrácení částky vyplacené z vlastních prostředků, pokud zálohy na daň nestačily na pokrytí bonusu.
Vyplněný formulář se podává příslušnému finančnímu úřadu, včetně specializovaného finančního úřadu, podle sídla plátce daně.
Formulář se podává měsíčně, vždy za konkrétní kalendářní měsíc, ve kterém byl daňový bonus vyplacen. Lhůta pro podání se odvíjí od běžných daňových povinností zaměstnavatele.
Formulář lze podat:
Formulář umožnuje elektronické podání
Změny oproti předchozímu vzoru:
Minimální změna.
Formulář vydává Finanční správa Vzor formuláře v PDF